POWRÓT
Internetowe wyzwanie
#hot16challenge

Jako pierwsza z nagraniami ruszyła Kia Polmotor, która postawiła na włoski gangsterski klimat i filmowe sceny. Kia Polmotor nominację do wykonania zadania dostała od Korczyk Škoda i KIA. Od razu wiedzieliśmy, że postaramy się i zrobimy to w zupełnie inny sposób, a przy okazji będziemy się podczas nagrań dobrze bawić. W nagranie klipu zaangażowanych było kilkanaście osób, a także zaprzyjaźniona ekipa filmowa Remedy-Brand, dzięki której nasz pomysł nabrał takiego wyrazu.

Trochę inaczej, trochę weselej ale również wszystko w słusznym celu. Podjęliśmy wyzwanie rzucone przez Renault Adamowscy i nagraliśmy naszą 16nastkę w odpowiedzi z naszą marką Renault. Tutaj Team postawił na luźny klimat, dresy – old school’owe look.

Podczas organizacji naszej odpowiedzi okazało się, że w naszym zespole znalazło się sporo ukrytych talentów.
Oprócz rapującego Adriana – Specjalisty ds. Sprzedaży, kilka wskazówek muzycznych udzielił nam nasz Asystent ds. Sprzedaży Radosław. Pozostali świetnie poradzili sobie z wykonaniem choreografii i odegraniem zaplanowanych scen, w których często nie brakowało również improwizacji.

https://www.youtube.com/embed/xHtWSCDlk4U